Sábado, 2024-05-18, 11:27 PM





ՀԱՅ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑԻ  - IGLESIA APOSTOLICA ARMENIA
Inicio Registrarse Entrada
Le saludo, Visitante · RSS
pagina de inicio
Categorías de la sección
Noticias [228]
CONTENIDO
Calendario
«  Marzo 2013  »
LuMaMiJuViSaDo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
RELOJ
CONTADOR
Archivo de registros
 
Inicio » 2013 » Marzo » 5 » ԱՐՏԱՔՍՄԱՆ ԿԻՐԱԿԻ
2:33 PM
ԱՐՏԱՔՍՄԱՆ ԿԻՐԱԿԻ

«Արգելված պտուղն ուտելով` ճաշակեցին մեղքի և մահվան դառնությունը»( շարական)
 Մեծ Պահքի ԵՐԿՐՈՐԴ կիրակին կոչվում է Արտաքսման կիրակի: Այս կիրակին հիշատակն է մեր նախածնողների` Ադամի ու Եվայի` դրախտից արտաքսվելու: Սբ. Զատկի շարժականությամբ պայմանավորված՝ այս տարի Մեծ պահոց Բ կիրակին համընկնում է փետրվարի 26-ին:

Ադամը և Եվան դրախտի երանավետ փափկության մեջ երկար չմնացին:Աստվածաշունչ մատյանի Ծննդոց գրքում նկարագրվում է, թե ինչպես նրանք իրենց անհնազանդության, այն է`Աստծո կողմից արգելված պտուղը ճաշակելու պատճառով(որն, ի դեպ, հենց պահքի ու ժուժկալության պատվիրանն էր) արտաքսվեցին դրախտի երանավետ փափկությունից և դատապարտվեցին մահկանացու կյանքի` իր բոլոր տխուր ու տաժանելի հետևանքներով հանդերձ. Ճակատի քրտինքով հացը հայթայթել, երկունքի ցավերով զավակածնություն և այլն: Ահա թե ինչպես է ներկայացնում այս իրավիճակը Շնորհք պատրիարք Գալուստյանը իր «Մեծ պահքի կիրակիների ոսկե շղթան» սքանչելի աշխատության մեջ.

«Խանգարվեց այն ներդաշնակ հարաբերությունը, որ կար Աստծո և մարդու միջև և ապա` բնության ու մարդու միջև: բանական ու անբան կենդանական աշխարհների միջև թշնամություն մտավ. մարդը` գազաններին, և գազանները մարդուն թշնամի դարձան: Բնության ամենահրաշալի երևույթը, այսինքն` կնոջ որդեծնության աստվածադիր օրենքը, վերածվեց ցավագին երկունքի, մարդու ամենից բնական և ամենից հաճելի զբաղմունքը` աշխատանքը, վերածվեց տանջանքի: Եվ բոլոր դժբախտություններն իրենց լրումին հասան, երբ «Տեր Աստված Եդեմական դրախտից դուրս հանեց ու արտաքսեց մարդուն` մշակելու հողը, որից նա ստեղծված էր…»(Ծննդ. Բ 16-24): Օրվա շարականը այս ողբերգական իրողության հիշատակումն է.

Դու, ո´վ Տեր, նախ դրախտում հաստատեցիր պահքի սուրբ օրենքը,
Որը մեր նախածնողները չպահեցին և արգելված պտուղն ուտելով`
Ճաշակեցին մեղքի և մահվան դառնությունը:
Ուստի շնորհի´ր մեզ, Տե´ր, որ ճաշակենք Քո պատվիրանների քաղցրությունը:
Թշնամին զանազան մեղքի վերքեր բացեց մեր հոգիների մեջ.
Բազմաթիվ հիվանդությունների մեջ ընկանք և կարոտ մնացինք Մարդասերիդ,
Որ մեր ցավերը վերցնես:
Ուստի բժշկի´ր մեզ, Քրիստո´ս, իբրև մարդասեր: (Ա պատկեր)

Եվ երիցս ճշմարիտ է երջանկահիշատակ Շնորհք պատրիարքը, երբ ասում է, թե Ադամ-Եվայի պատմությունը յուրաքանչյուրիս պատմությունն է, դժբախտաբար, հավերժորեն կրկնվող և մշտնջենապես ներկա:

« Մարդկանցից ո՞վ չի ունեցել իր փորձության ժամերը` ճիշտ Ադամի և Եվայի նման: Ո՞վ չի հրապուրվել «արգելված պտուղի» տեսքով, ո՞վ իր նմանների կամ իր ներաշխարհի ձայնը չի լսել. «Մի´ վախեցիր, կե´ր, կհասունանաս, կիմաստնանաս, աչքերդ կբացվեն, կմեծանաս, փորձառություն ձեռք կբերես» և սրանց նման բազում այլ փսփսուքներ: Ո՞վ իր նձեռքը «արգելված պտուղին» չի երկարել, և, վերջապես, ո՞վ այն նաև ուրիշներին չի տվել… Ո՞ր մեղքն իր կամավոր կամ ակամա մեղսակիցները չի ունեցել:

Եվ այս բոլորից հետո ո՞վ արդարև չի զգացել իր «աչքերի բացվելը» և թե «մերկացած է» իր անմեղությունից, որն ունենալուն անդրադարձել է միայն այն ժամանակ, երբ արդեն կորցրել է այն: Եվ ինքն իրեն «մերկացած» զգալուց հետո ո՞վ չի խուսափել շրջապատի աչքերից, ծնողներից, անկեղծ ու հարազատ բարեկամներից…Ո՞վ չի հեռացել իր կրոնից, իր Եկեղեցուց, որոնց մեջ մարդն զգում է Աստծո ներկայությունը… Սրանք այլևս Աստվածաշնչի էջերից վերցված պատմություններ չեն` մարդու նախածնողների մասին` գրված երեք հազար տարիներ առաջ: Սրանք այժմեական և ամենօրյա երևույթներ են, որոնց դերակատարներն ամեն օր և ամենուրեք ապրող, շրջող ու շնչող մարդիկ են. ե´ս եմ, դու´ ես, նա´ է, ամենքս ենք… »:

Ապա շարունակում է դառնացած պատրիարքը. «Սակայն քանի՞ հոգի ենք տեսել, մենք էլ նրանց մեջ, որ կարող են քաջություն ունենալ իրենց անկումի մեջ պատասխանատվության իրենց բաժինը տեսնելու. չէ՞ որ մարդու սովորությունն է իր վրիպումներին իբրև պատասխանատու միշտ ուրիշին մատնանշելը: Այս խոսքերն ամենքս էլ չե՞նք լսել. «Սատանան ինձ խաբեց, կանայք անկումիս պատճառ եղան, տղամարդիկ ինձ այս վատ ճանապարհով առաջնորդեցին» և նման հազարումի պատճառներ` ինքներս մեզ արդարացնելու համար»:

Ուրեմն`Մեծ պահքի Երկրորդ կիրակին նախածնողների ողբերգության միջից մեզ հիշեցնում է, թե մեղք ասվածը Աստծո կամքի և օրենքի անտեսումն է, որը մեզ բաժանում է մեր երջանկության աղբյուրից` մեր Արարչից:
Ադամի և Եվայի գործած մեղքի պատճառով , որը ժառանգվեց ամբողջ մարդկությանը, դրախտը միայն հիշատակ ու հիշողություն մնաց մարդու համար: Սակայն Հիսուս Աստվածորդին Իր հայտնությամբ ու մկրտության խորհրդի հաստատումով ջնջեց նախաստեղծի գործած մեղքը: Եվ փաստորեն Երկրորդ Ադամով` Քրիստոսով`Աստծո Որդու մարմնացումով, Նրա` «Մարդու Որդի» դառնալով դարձյալ բացվեց դրախտի ճանապարհը` զղջումով, ապաշխարությամբ և առաքինի վարքով վերստին արժանի դառնալու երկնքի Արքայությանը և դրախտի երանությանը: Այս մշտակա Հույսն է առկայծում Արտաքսման կիրակիին նվիրված շարականի Բ պատկերի տողերում.

Դառը պտուղի մեր ճաշակումը, որով կորցրինք արդարությունը
Քո քառասնօրյա պահքով փոխեցիր Քո օրենքի ավելի քաղցր ճաշակումին:
Խմեցրու´ մեզ, Տե´ր, Քո սիրո ուրախարար բաժակը:
Մարիա´մ, Մա´յր Աստծո, որ անապական ծնունդովդ
Նախամոր երկունքը մեղմեցիր, բարեխոսի´ր Միածին Որդուդ,
Որ քանդի մեր մեղքի կապանքները, և աղաչի´ր,
Որ փրկի մեզ փորձությունից:

Կորսված դրախտը վերագտնելու, Դարձի և Փրկության մասին կպատմի Մեծ Պահքի Երրորդ` Անառակի կիրակին:




Պատրաստեց Հայկ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆԸ
http://hayernaysor.am/






Categoría: Noticias | Visiones: 421 | Ha añadido: termashtots | Tags: Artaqsman Kiraki | Ranking: 0.0/0
Total de comentarios: 0
Copyright MyCorp © 2024
Formulario de entrada
Búsqueda
Titulos
20-րդ միջազգային էկումենիկ կոնֆերանսը Իտալիայի Բոզե վանական համալիրում
El renacimiento del monasterio de Tatev
Exposición en Venecia del primer libro publicado en armenio
Hace un tiempo
La gran abstinencia o Medz Bak. Por Sergio Kniasian
Porque las iglesias cristianas celebran en diferentes fechas el navidad
«Ասպետ Սուրբ Էջմիածնի» տիտղոս և հայրապետական շքանշան` ազգային բարերար Նազար Նազարյանին
«Գրերի գյուտից մինչև գրատպություն» հանրապետական մրցույթ
«Գրերի գյուտից մինչև գրատպություն» հանրապետական մրցույթի մրցանակաբաշխությունը Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Դիակոնիայի ուսուցում» թեմայով համաժողով Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Եղիցի լույս» մրցանակի հանձնման հանդիսություն Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի Օլիմպիադայի հանրապետական փուլը` Մայր Աթոռում
«Սուրբ Էջմիածինը կրոնական տուրիզմի և մշակութային ուղիների խաչմերուկում» թեմայով քննարկում Մայր Աթոռում
«Վանական կյանքը Հայ Եկեղեցում» խորագրով սիմպոզիում Զալցբուրգում
Աղոթքը կյանք է
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը կմեկնի Նիս
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը Հովվապետական այցով կմեկնի Ֆրանսիա
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը մեկնեց Արցախ
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը մեկնեց Իտալիա
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը ներկա գտնվեց 5-րդ գումարման Ազգային ժողովի առաջին նիստին
Nuestra encuesta
Estimen mi sitio
Total de respuestas: 1
Hacer un sitio web gratis con uCoz