Viernes, 2024-05-17, 7:06 AM





ՀԱՅ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑԻ  - IGLESIA APOSTOLICA ARMENIA
Inicio Registrarse Entrada
Le saludo, Visitante · RSS
pagina de inicio
Categorías de la sección
Noticias [228]
CONTENIDO
Calendario
«  Noviembre 2012  »
LuMaMiJuViSaDo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
RELOJ
CONTADOR
Archivo de registros
 
Inicio » 2012 » Noviembre » 14 » Փրկություն Քրիստոսով
12:02 PM
Փրկություն Քրիստոսով

Հրեաների առաքելությունն էր, իբրև ազգ, իբրև ընտրյալ ժողովուրդ, ստեղծելու համապատասխան մի միջավայր, որտեղ պիտի ծնվեր Սբ. Մարիամ Աստվածածինը: Ամեն ազգ կամ հասարակություն ի վիճակի չէ Սբ. Մարիամ Աստվածածին ծնել: Ինչու՞ այսօր մեզանում «Նարեկացիներ», «Շնորհալիներ», «Գրիգոր Լուսավորիչներ» չեն ծնվում, որովհետև մենք հոգեպես և բարոյապես դրան պատրաստ չենք:
Հին Ուխտում նախ կար մարդկության փրկության ծրագիր, որը նահապետների ու մարգարեների շառավղով անցնում և հասնում է մինչև Քրիստոս, մինչև մեր օրերը: Փրկության ծրագիրը նախապատրաստեց Աստված, բայց միշտ չէ, որ այն, ինչ Աստված նախատեսում է, մարդը դրան համաձայնում է: Շատ դեպքերում այն, ինչ Աստված կամենում է, մե՛նք չենք կամենում` հակադրվելով Աստծո կամքին: Հետևաբար Աստված արեց ամեն բան, որպեսզի մարդիկ պատրաստ լինեին ընդունելու այդ փրկությունը և Փրկչին: Աստված անընդհատ ուխտ էր կապում նահապետների և իր ժողովրդի հետ: Նախ Աստված ուխտ կապեց ժողովրդի հետ և նրանց հավատարմության դիմաց խոստացավ օրհնություն: Ապա Աստված ընտրեց մարգարեներին, որոնց նպատակն էր մարդկանց նախապատրաստել Քրիստոսի գալստյանը: Քրիստոս գալով աշխարհ ասաց, որ միայն հրեաներինը չէ փրկությունը, ինչպես կարծում էին հրեաները, այլ փրկությունը բոլորինն է, անկախ ազգային պատկանելիությունից:

Հետևաբար, ի՞նչ փրկության մասին է խոսքը: Քրիստոսի փրկությունը սկսվեց Աստվածային ողորմությամբ և սիրով: Որպեսզի մենք փրկության արժանանանք, առաջին և ամենակարևոր պայմանը Աստվածային այդ սիրուն արձագանքելն է, ինչպես Հովհաննես առաքյալն է մեզ սովորեցնում.«Աստծո սերն այս ձևով է հայտնվել մեզ. Աստված Իր միածին Որդուն ուղարկեց աշխարհ, որպեսզի կյանք ունենանք նրանով: Ճշմարիտ սերն այս է. ոչ թե մենք սիրեցինք Աստծուն, այլ Աստված ի՛նքը սիրեց մեզ և ուղարկեց Իր Որդուն» (Ա Հովհաննես 4.9-11): Հետևաբար փրկությունը մարդու ձգտումն է ազատվել չարից թե՛ բարոյապես, թե՛ ֆիզիկապես: Եթե համեմատենք Հին և Նոր Կտակարանները, ապա Հին Կտակարանում փրկության գաղափարը ավելի նյութական իմաստով էր ընկալվում և դրսևորվում: Օրինակ` Եգիպտոսից ելքը. սա էլ փրկության դրսևորում էր, մարդիկ ձգտում էին ստրկությունից ազատագրվելու: Հրեաների համար սա լուրջ նպատակ էր: Ք. Ա. 6-րդ դարում հրեաները գերեվարվեցին Բաբելոն, տաճարը քանդված էր, կործանված էր Իսրայելի պետությունը, ժողովուրդը գերության էր մատնված, նույնիսկ շատ հրեաներ ապաստանել էին Հայաստանում: Հրեաների համար փրկության դրսևորում էր նաև Բաբելոնի գերությունից վերադարձը: Երջանիկ, ապահովագրված և պաշտպանված լինելը, երկարակեցություն ունենալը փրկության ձգտումի դրսևորումներ էին, թեև` նյութական իմաստով: Սակայն ժամանակի ընթացքում փրկության նյութական պատկերացումները վերափոխվեցին հոգևորի: Երբ արդեն խնդիր դրվեց հոգու փրկության գաղափարը հասկանալու, դրանով ապրելու, ծնվեց մեկ ուրիշ հակասություն. մարդու համար դա անհնարին է: Մարդը հասկացավ, որ ինքը ինքնուրույն փրկվել չի կարող: Որքան էլ մարդը պահեց Աստծո պատվիրանները և պատգամները, սակայն դրան զուգահեռ կորցրեց կամ վատնեց ամեն տեսակ հնարավորություն Աստծո պատկերը իր մեջ վերագտնելու և փրկվելու: Մարդը սկսեց օրենքը պահել ձևականորեն, ընկավ ձևապաշտության ու կեղծավորության մեջ: Երբ մենք խոսում ենք Քրիստոսի փրկագործության, խաչելության ու մահվան մասին, ի՞նչն ենք կարևորում: Հիսուս մարդացավ, կիսեց մեր մարդկային ցավերը, ողբերգությունը, խաչվեց մեր փոխարեն, մեռավ և այդպիսով Քրիստոսի մարմնի հետ մեռավ ամբողջ Հին կտակարանյան կեղծավոր, ձևապաշտ, հիվանդ մարդկային բնությունը: Այսինքն`Քրիստոս մեր մարդկային բնությունը վերցրեց, որը հիվանդ էր, տկար, կրքերով ու ցանկություններով լեցուն ու Իր մահով այդ մեղավոր մարմինը թաղեց, իսկ Իր հարությամբ ծնեց նոր մարդուն` նրան տալով նոր կյանք և նոր հնարավորություններ: Մենք շատ հաճախ ենք շեշտը դնում դրախտի և դժոխքի միջև եղած հակասության վրա, բայց եթե մենք Ավետարանը ուշադիր կարդանք, կտեսնենք, որ այնտեղ այդքան էլ հաճախ չի խոսվում մարդու կործանման մասին. ընդհակառակը ավետարանում շատ ավելի խոսվում է մարդու փրկության մասին: Աստված ցանականում է, որ մարդը փրկվի և ոչ թե կործանվի կամ դժոխք գնա: Խոսվում է նաև նրա մասին, թե ինչպես պետք է մարդը փրկության արժանանա, և Աստված տալիս է բոլոր այդ հնարավոր միջոցները կամ ցույց տալիս ճանապարհները փրկության: Ավետարանը մեզ մաքսիմալ կերպով հնարավորություն է տալիս փրկվելու և ոչ թե կործանվելու: Բոլոր քրիստոնյաներն էլ, այդ թվում նաև մենք, ասում ենք, որ կարիք ունենք փրկության և մեր փրկությունը տեսնում ենք Քրիստոսի մեջ:

Բայց երբ հարցը հասնում է ավելի գործնական մակարդակի, մեր կարծիքները շատ հաճախ կիսվում են: Տեսե՛ք, որքան աղանդներ կան, և ամեն աղանդ Աստվածաշունչը ձեռքին ասում է.«սա՛ է փրկության ճանապարհը»: Այն, որ Քրիստոս է մեր փրկիչը, բոլորը համաձայն են:
Սակայն` ինչպե՞ս մարդը պետք է փրկվի և ի՞նչ է փրկությունը, ահա այստեղ սկսվում է տարակարծությունը: Ոմանք ասում են. «ընդունիր Քրիստոսին և դու կփրկվես, խոստովանիր, որ Քրիստոսն է քո փրկիչը»: Ոմանք էլ ասում են, թե Սուրբ Հոգով լցված լեզուներով եթե խոսես` կփրկվես, ոմանք էլ` թե տասանորդ տաս, կփրկվես: Թվում է, թե Սուրբ Գրքով հիմնավորում են իրենց վարկածը, բայց Ավետարանն իր ընդհանուր կոնտեքստի մեջ, երբեք չի ասում, որ լեզուներ խոսելով կփրկվես, կամ` խոստովանիր Քրիստոսին իբրև Փրկիչ:
Աստվածաշունչը փրկության հարցում տալիս է մեր ամենակարևոր հարցի պատասխանը, թե ի՞նչ պետք է անի և ի՞նչ պետք է իմանա մարդը, որ իր փրկությունը իրական դառնա:
Աստվածաշունչը մեզ Քրիստոսի երկրորդ գալստյան ժամանակի մասին տեղեկություն չի տալիս, սա մարդուն չի բավարարում և վերջինս փորձում է դա ինքնուրույն իմանալ: Աստված մեզ ասում է, որ պետք է բարիք գործենք, սիրենք, ներենք, որպեսզի փրկության արժանանանք: Բայց սա էլ մեզ չի բավարարում, Աստծուց ավելին իմանալու ցանկությամբ «փորձում» ենք Աստուծո հոգին և «փորձության» ենթարկում Նրան` ընկնելով ծայրահեղությունների գիրկը: Ցանկացած աղանդ սա է անում:
Ավետարանը մեզ ասում է, որ Քրիստոս խաչվեց, մահացավ և երրորդ օրը հարություն առավ, այսքանը բավական է մեր փրկության համար: Բայց մարդու համար բավական չէ, նա ցանկանում է իմանալ, թե ինչի՞ց մահացավ Քրիստոս: Այսօր կան կարծիքներ, թե Քրիստոս մահացավ սրտի կաթվածից: Գուցե այդպես է, բայց եթե մենք ենթադրենք, որ Քրիստոս սրտի կաթվածից մահացավ, ի՞նչ է փոխվում կամ որքանո՞վ է դա ավելացնում մեր փրկության հույսը կամ հնարավորությունը:

Գիտենք, որ մարդը կատարյալ չէ, մեղավոր է, բայց այդուհանդերձ իր փրկության ճանապարհին մարդը պետք է հստակ գիտակցի, որ ունի անգնահատելի և հրաշալի մի բան՝ Աստծո պատկերն իր մեջ: Մյուս կողմից էլ մարդու սիրտը լեցուն է չարիքներով ու չար խորհուրդներով, սակայն Աստծո պատկերը մնում է մարդու մեջ: Մեղքի արդյունքում փոխվում է մարդկային էությունը, մտքերը, պատկերացումները, և մարդը այլևս նախկինը չէ, անգամ դարձի գալուց հետո էլ մարդը նախկինը չի կարող լինել: Այս իմաստով տեղին է հիշել առաջին մեղքի հանգամանքը, երբ Ադամն ու Եվան արդարանում էին` մեղքը բարդելով դիմացինի վրա:
Այդ «արդարանալը» այսօր էլ շարունակվում է: Ո՞րն էր առաջին մեղքի էությունը. մարդու` սեփական սկզբունքներով ապրելու անկարողության դրսևորումը: Այսինքն, մարդը չկարողացավ իր սեփական սկզբունքներով ապրել և ծնվեց առաջին մեղքը:
Հստակ է, որ մենք Ադամի գործած մեղքի պատասխանատվությունը մեր վրա չենք կրում, բայց մենք կրում ենք Ադամի մեղավոր բնությունը, Ադամի մեղավոր մարմինը, ինչը և մեզ ժառանգություն թողեց: Հետևաբար փրկությունը քրիստոնության մեջ մեղքի իշխանությունից ազատագրվելն է և սեփական սկզբունքներով ու հոգևոր արժեքներով ապրել կարողանալը: Մարդը կարող է խոստովանել իր մեղքերը, թողություն ստանալ, փրկության ճանապարհին կանգնել, բայց հետո կես ճանապարհից ետ կանգնել և վերադառնալ իր նախկին պիղծ կամ մեղավոր կյանքին, որովհետև իր արժեքների և սկզբունքների մեջ հաստատուն և ամուր չէ: Շատ հաճախ մարդիկ ասում են, որ մի՞թե Աստված այդքան «նեղացկոտ» է, որ հազարավոր տարիներ հիշում է ադամական մեղքը և չկարողացավ ներել առաջին մեղքը, չէր կարո՞ղ Աստված հենց այնպես, առանց պայմանականությունների մեզ ներել: Աստված կարող էր ներել, քանի որ Աստծո համար անհնարին ոչինչ չկա: Պատկերացրեք, եթե այս պահին Աստված ասեր` ես ձեզ ներում եմ, եկեք դրախտ, մենք էլ հենց այնպես վեր ենք կենում ու մեր մարդկային մեղքերով գնում դրախտ: Ի՞նչ է դառնում այդ դրախտը, եթե ոչ՝ դժոխք: Պատկերացրեք այս երկրի վրա, այս կարճ ժամանակահատվածի մեջ, այս չարիքը մեզ համար անտանելի է, ուր մնաց այն մեզ հետ տանենք հավիտենականություն: Մի ամբողջ հավիտենականություն մենք պետք է ապրենք այդ չարիքի մեջ: Սա չէ մեր փրկության ճանապարհը: Աստված ասում է, որ մինչ հավիտենականություն գալը, անհրաժեշտ է փրկության ճանապարհով անցնել` հրաժարվելով մեղքից և նրա իշխանությունից: Ամեն օր կարդում ենք և լսում ենք, որ Քրիստոսն է մեր Փրկիչը, ի՞նչ է սա նշանակում. Քրիստոս գալով աշխարհ ոչ միայն ճշմարտության մասին քարոզեց և սովորեցրեց, այլ Քրիստոս մեր Փրկիչն է այն պատճառով, որ հենց Ինքն էր այդ մարմնացյալ ճշմարտությունը: Քրիստոս մեզ իբրև փրկության ճանապարհ ասում է, որ Ես եմ դուռը, Ես եմ ճանապարհը, ճշմարտությունը և կյանքը, այսինքն` Քրիստոսով, Քրիստոսի հետ և Քրիստոսի մեջ է մեր փրկությունը: Թեև հնարավոր է, որ մարդն առանց Քրիստոսի լինի բարոյական մարդ և փորձի հասնել կատարելության, բայց իրականում փրկության հասնելու միակ ճանապարհը Քրիստոսն է:

«Մենք վստա՞հ ենք, թե՞ հույս ունենք, որ պետք է փրկվենք». այս հարցը կոնկրետ պատասխան չունի: Ամեն մարդ ինքը պետք է փորձի այս հարցի պատասխանը գտնել: Երբ մենք խոսում ենք մեր փրկության վստահության մասին, նկատի ունենք մարդու անձնական վստահությունը: Օրինակ` երբ ես վստահություն ունեմ, որ կփրկվեմ, ես նկատի ունեմ, որ ես անձամբ կհասնեմ, ես կփորձեմ հասնել փրկության և սա նման է այն բանի, որ երբ զինվորը գնում է ռազմաճակատ ասում է.«Ես գնում եմ հաղթելու», եթե զինվորը վստահ է, որ ինքը պիտի հաղթի, դա չի նշանակում, որ չպետք է կռվի, բայց ինքը վստահ է, որ պիտի հաղթի, ինչպես որ ոչ մի զինվոր չի գնում պատերազմի՝ ասելով.«Գիտե՞ս, ես գնում եմ մեռնելու»: Բոլորն էլ հավատում են, որ պիտի հաղթեն, բայց որպեսզի հաղթեն, պետք է անպայման կռվեն և պայքարեն: Հետևաբար, երբ մենք վստահություն ունենք, որ պետք է փրկության արժանանաք, մենք` քրիստոնյաներս, այնուամենայնիվ, փրկության համար պետք է պայքարենք մեղքի դեմ և այս կոնտեքստում փրկության հարցը դրվում է ոչ թե, որ ես ի վիճակի եմ փրկվելու, այլ` Քրիստոս կարող է ինձ փրկել: Մենք այս վստահությամբ ենք գնում դեպի Քրիստոս և քայլում փրկության ճանապարհով:
Երբ աշակերտները Քրիստոսին հարցնում են, թե ինչպե՞ս ենք փրկվելու, ինչպե՞ս պետք է լինի մեր փրկությունը, Քրիստոս ասում է. «Մարդու համար դա անհնարին է, իսկ Աստծո համար` հնարավոր» : Շատ քրիստոնյաներ էլ, հավատ չունենալով փրկության նկատմամբ, այսպես են ասում. «Դե լավ գիտես, ես ի վիճակի չեմ փրկության, ես ո՞վ եմ, որ փրկվեմ, ես արժանի չեմ կամ չեմ հավատում, որ այսքան մեղքերով հանդերձ փրկության կարժանանամ»: Այսինքն, փրկության նկատմամբ թերահավատությունը, գալիս է նրանից, երբ որ մենք մեղքին վերաբերվում ենք ի միջի այլոց, այս դեպքում արդեն ծնվում է փրկության անկարելիությունը: Եթե մարդը իր փրկության հարցում հույսը դրել է միայն իր վրա, ապա չի կարող ակնկալել Աստծո օրհնությանը և ապավինել Աստծո օգնությանը: Հետևաբար, առանց Աստծո ողորմության և սիրո հնարավոր չէ, որ մարդը փրկվի, քանի որ միայն առանձին մարդն՝ առանց Աստծո, ոչինչ է:

http://holytrinity.am/
Տեր Եսայի քահանա Արթենյան






Categoría: Noticias | Visiones: 290 | Ha añadido: termashtots | Tags: Փրկություն Քրիստոսով | Ranking: 0.0/0
Total de comentarios: 0
Copyright MyCorp © 2024
Formulario de entrada
Búsqueda
Titulos
20-րդ միջազգային էկումենիկ կոնֆերանսը Իտալիայի Բոզե վանական համալիրում
El renacimiento del monasterio de Tatev
Exposición en Venecia del primer libro publicado en armenio
Hace un tiempo
La gran abstinencia o Medz Bak. Por Sergio Kniasian
Porque las iglesias cristianas celebran en diferentes fechas el navidad
«Ասպետ Սուրբ Էջմիածնի» տիտղոս և հայրապետական շքանշան` ազգային բարերար Նազար Նազարյանին
«Գրերի գյուտից մինչև գրատպություն» հանրապետական մրցույթ
«Գրերի գյուտից մինչև գրատպություն» հանրապետական մրցույթի մրցանակաբաշխությունը Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Դիակոնիայի ուսուցում» թեմայով համաժողով Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Եղիցի լույս» մրցանակի հանձնման հանդիսություն Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի Օլիմպիադայի հանրապետական փուլը` Մայր Աթոռում
«Սուրբ Էջմիածինը կրոնական տուրիզմի և մշակութային ուղիների խաչմերուկում» թեմայով քննարկում Մայր Աթոռում
«Վանական կյանքը Հայ Եկեղեցում» խորագրով սիմպոզիում Զալցբուրգում
Աղոթքը կյանք է
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը կմեկնի Նիս
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը Հովվապետական այցով կմեկնի Ֆրանսիա
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը մեկնեց Արցախ
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը մեկնեց Իտալիա
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը ներկա գտնվեց 5-րդ գումարման Ազգային ժողովի առաջին նիստին
Nuestra encuesta
Estimen mi sitio
Total de respuestas: 1
Hacer un sitio web gratis con uCoz