Total de materiales en el catálogo: 9 Expuesto materiales: 1-9 |
|
ԹԱԴԵՈՍ ԵՎ ԲԱՐԹՈՂԻՄԵՈՍ ԱՌԱՔՅԱԼՆԵՐԻ ՔԱՐՈԶՉՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԵՎ ՆԱՀԱՏԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՍ 2Մենք դեռ կրկին կանդրադառնանք Մ. Օրմանյանի տեսակետին, իսկ այժմ նշենք, որ լիովին կիսում ենք նրա այն տեսակետը, թե հայ մատենագիրների տեղեկությունները տարտամ և անորոշ գաղափար ունեն առաջին առաքյալ Թադեոսի վերաբերյալ, որը մի դեպքում համարվում է տասներկու, իսկ մյուս դեպքում՝ յոթանասուն կամ յոթանասաներկու առաքյալներից մեկը: Հեղինակը փորձում է օգտագործել այդ անորոշությունը՝ իր տեսակետն ապացուցելու համար: Նրա կարծիքով՝ եղել է նախնական ավանդություն Հուդա-Թադեոսի դեպի Հայաստան կատարած առաքելության մասին, որն ավելի ուշ ժամանակներում միահյուսվել է Թադեոս Դիդիմոսի ասորական ավանդության հետ, սակայն որը չի հանգեցրել նախնական ավանդության վերանալուն՝ միաժամանակ սողանցք թողնելով անորոշ ու ներհակ եզրակացությունների համար: Բավական է հիշատակել Գրիգոր Տաթևացու գրածն այն մասին, որ Թադեոսը տասներկու առաքյալներից Ղեբեոսն է, որը կոչվեց Թադեոս, ինչպես նաև քիչ անց արտահայտած այն միտքը, թե ոմանց ասելով՝ նա յոթանասուն առաքյալներից էր, քանի որ յոթանասուն աշակերտների ուսուցիչն էր ու վարդապետը: Հուդա-Թադեոս առաքյալի մասին պահպանված ավանդություններից հայտնի է, որ նա սկզբում քարոզել է Կապադովկիայում և Թեոփիլոսին ձեռնադրելով՝ թողել է իրեն փոխանորդ: Այնուհետև նա գնացել է Հայաստան և Պարսից կողմերը՝ նահատակվելով պարսկահայ գավառների մեջ: |
ԹԱԴԵՈՍ ԵՎ ԲԱՐԹՈՂԻՄԵՈՍ ԱՌԱՔՅԱԼՆԵՐԻ ՔԱՐՈԶՉՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԵՎ ՆԱՀԱՏԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄԱՍ 1 Տեղ գտած հակասությունը, որ գոյություն ունի Լաբուբնա ասորի պատմիչի և հայ հեղինակների միջև և ստիպում է որոշ հետազոտողների կասկածի տակ առնել վերջիններիս տեղեկությունները, թվում է, թե իր հաստատումը պետք է գտներ ասորի մյուս հեղինակների երկերում: Իրականում վերջիններս համահունչ են հայ հեղինակների աշխատություններին: Այսպես. Միխայել Ասորու համաձայն՝ Բարթողիմեոսը քարոզել է Հայաստանում և Սանատրուկ թագավորի կողմից նահատակվել Ուբիանոս քաղաքում, որ այժմ կոչվում է Հաղբակ: Այնուհետև նա նշում է, որ Հուդան, որն անվանվել է նաև Թադե, որին իմաստնության պատճառով կոչում էին նաև Ղեբեոս, քարոզել է Հայաստանում, Ասորիքում և Սանատրուկ արքայի կողմից նահատակվել է Հայաստանում: Պատմիչի մեկ այլ տեղեկությամբ, որտեղ տրված են Հիսուս Քրիստոսի յոթանասուներկու առաքյալներից վաթսունիննի անունները, հիշատակվում է Հուդան, որն ինչ-ինչ մոտեցման դեպքում կարող էր սխալմամբ նույնացվել Թադեոս առաքյալի հետ: Հարկ է նշել, որ Ստեփանոս Օրբելյանի հաղորդած այն տեղեկությունը, որ Մաղարդու Սբ. Ստեփանոսի վանքը կառուցել է Բարթողիմեոս առաքյալը, հանդիպում է նաև Միխայել Ասորու երկում: |
Մի անգամ անապատումՄի անգամ անապատում երկու ընկեր կռվեցին և մեկը մյուսին ապտակ հասցրեց: Վերջինս, ցավ զգալով, բայց ոչինչ չասելով, գրեց ավազի վրա. «Այսօր իմ ամենալավ ընկերը ինձ ապտակեց»:
Շարունակեցին ճանապարհը, գտան օազիս և որոշեցին լողանալ: Նա ով ապտակ էր ստացել փրկվեց խեղդվելուց, ընկերը փրկեց: Երբ ուշքի եկավ, գրեց քարի վրա.«Այսօր իմ ամենալավ ընկերը փրկեց իմ կյանքը»: Նա, ով ապտակ էր հասցրել և փրկել էր ընկերոջ կյանքը, հարցրեց.
-Երբ քեզ ապտակեցի, դու ավազի վրա գրեցիր, իսկ հիմա քարի վրա: Ինչու՞: |
Չորս մոմերՉորս մոմեր այրվում էին դանդաղ: Լռություն էր և լսվում էր նրանց զրույցը: Առաջինն ասաց. - Ես խաղաղությունն եմ, մարդիկ չեն հասցնում ինձ պահել, կհանգչեմ, - ասաց և թուլացրեց կրակը ու մարեց: Երկրորդն ասաց. - Ես հավատն եմ, ավելորդ եմ, մարդիկ չեն ուզում իմանալ իմ մասին, իմաստ չունի վառված մնալ:Երբ ավարտեց խոսքը, փչեց թույլ զեփյուռը և հանգցրեց նրան: Երրորդ մոմը արտահայտվեց տխուր. |
Կարգադրելու իրավունքԿարգադրելու իրավունք տալիս է միայն հնազանդությունը: Էմերսոն
Իրավունքի նպատակը խաղաղության ապահովումն է, նրան, հասնելու միջոցոը՝ պայքարը: Իրվինգ
Դատավորները պիտի հիշեն, որ իրենց գործն օրենքը մեկնաբանելն է, այլ ոչ թե այն պարգևելը: Բեկոն |
|