Domingo, 2024-12-29, 12:13 PM





ՀԱՅ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ՍՈՒՐԲ ԵԿԵՂԵՑԻ  - IGLESIA APOSTOLICA ARMENIA
Inicio Registrarse Entrada
Le saludo, Visitante · RSS
pagina de inicio
Categorías de la sección
Noticias [228]
CONTENIDO
Calendario
«  Noviembre 2012  »
LuMaMiJuViSaDo
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
RELOJ
CONTADOR
Archivo de registros
 
Inicio » 2012 » Noviembre » 14 » Աղոթքը կյանք է
11:58 AM
Աղոթքը կյանք է

Աղոթքը մեր կյանքում կարող է դրսևորվել տարբեր ձևերով, քանի որ այն անմիջականորեն կապված է մեր անհատականության հետ: Աղոթքի ժամանակ պետք է խուսափել բոլոր տեսական բանաձևերից, որովհետև, աղոթքը բանաձևի, կաղապարի մեջ սահմանափակելով, այն դարձնում ենք ինքնանպատակ: Այսինքն` աղոթքը կյանք է, որը մենք ապրում ենք, այլ ոչ` այն բառերը, որոնք արտաբերում ենք:
Հաճախ հարց է առաջանում` արդյո՞ք Աստծո մասին մտածելն աղոթք է. մարդիկ, մտորելով սուրբ-գրային գրառումների, աստվածային իրողությունների շուրջ, կարծում են` աղոթում են: Սակայն աղոթքը և Աստծո մասին մտածելը տարբեր են, թեև մեկը մյուսին կարող են լրացնել կամ բխել մեկը մյուսից: Եթե Աստծո մասին մտածելը կարող է վերածվել աղոթքի, ապա վտանգավոր է, երբ աղոթքն է փոխվում մտորումների: Օրինակ` Սբ. Պատարագին կարող ենք կանգնել աղոթքի և հիշել, որ ինչ-որ մեկին գումար ենք պարտք և տարվելով այդ մտքով՝ մեր մտահոգությունը հանձնել Աստծո դատին, ու մեզ կթվա` աղոթում ու խնդրում ենք, որ Աստված մեզ օգնի: Իրականում մենք շեղվում ենք աղոթքից, որի համար եկել ենք եկեղեցի: Ուստի եթե Աստծո մասին մտածելը հոգևոր առումով կարող է զարգացնել մեր միտքը, ամրացնել մեր գիտելիքները, ապա աղոթքն այդպիսի նպատակ չունի: Աղոթքի նպատակը Աստծուն ավելի մոտենալն ու աստվածային լույսը տեսնել կարողանալն է:
Աղոթքի ճանապարհն անցնելիս պետք է հիշել ավետարանական մի ճշմարտություն. երբ Քրիստոս խոսում է փրկության մասին, աշակերտներն ասում են, թե մարդ չի կարող փրկվել՝ առաջնորդվելով Նրա առաջադրած չափանիշներով: Քրիստոսն ասում է, որ այն, ինչ մարդու համար անհնար է, Աստծո համար հնարավոր է: Այսինքն փրկության ճանապարհին մարդ պետք է անի ամեն անհնարինը, իսկ մնացած հնարավորը կանի Աստված: Աղոթքը միջոց կամ պայման է, որով մեր անձը, մեր հոգին դնում ենք Աստծո զոհասեղանին` հնազանդվելով Նրա կամքին և նախախնամությանը, բայց արդյո՞ք այդ «զոհը» Աստված կընդունի, մենք չենք որոշում: Պարզապես մենք մեր «զոհը» պետք է պատրաստենք հավուր պատշաճի: Օրինակ՝ Հին կտակարանում մարդիկ զոհ էին մատուցում՝ սրբորեն պահպանելով ծիսական բոլոր մանրամասները: Այսօր մենք քննադատում ենք նրանց, ասելով, որ նրանք միայն ծեսի արտաքին ձևին էին ուշադրություն դարձնում: Բայց կարգ ու կանոնին հետևելը կարևոր է: Աղոթքի ճանապարհն էլ այդպիսին է. մենք պետք է մեր ուժերի սահմաններում անենք առավելագույնը, և Աստված, տեսնելով մեր հավատքը և ջերմեռանդությունը, կընդունի մեր աղոթքը՝ հաստատելով մեր անկարողությունը` դրա վրա իբրև սպեղանի դնելով Իր ամենազոր աջը և Իր զորավոր հույսը:
Աստծո մասին մտածելը կարող է կամուրջ հանդիսանալ մարդկային անզորության և աստվածային զորության միջև, որից մարդու և Աստծո հանդիպումը կդառնա իրական և կենդանի: Վերջին հաշվով` հոգևոր կյանքը պահանջում է անել այն, ինչ ճշմարիտ է և առաջնորդում է դեպի կատարելություն: Ուստի հավատացյալ մարդը պետք է ունենա պատասխանատվության բարձր գիտակցում, հասկանա, որ իր հավատքի նկատմամբ ինքն է պատասխանատու, ինչն էլ դրսևորվում է աղոթքում:





Աղոթք և օրենք

Հաճախ հարց է առաջանում, թե ինչպես ենք աղոթում` եկեղեցու հայրերի գրած աղոթքներո՞վ, թե` մեր բառերով: Այստեղ առաջանում են օրենքներ, որոնք աղոթելիս ոչ թե օգնում, այլ` խանգարում են: Օրինակ, հաճախ եկեղեցու հայրերի գրած աղոթքներով առաջնորդվելը մեզ համար դառնում է օրենք, և մենք հետզհետե սկսում ենք այդ աղոթքները կարդալ մեխանիկորեն, որը ինքնախաբեություն է: Միայն աղոթագրքերով առաջնորդվելը նման է Աստծո հետ զրուցարանով խոսելուն: Օրինակ, երբ հանդիպում ենք մեզ սիրելի մարդու, նրա հետ զրուցարանով կամ հատուկ դիմելաձևերով չենք խոսում, այլ լինում ենք ազատ: Եթե սիրում ենք նրան, միշտ ասելիք ունենք, իսկ եթե չենք սիրում` ասելիք չկա: Ուստի եթե սիրում ենք Աստծուն, միշտ մեր հոգում ինչ-որ բան ունենք, որը աղոթելիս մեր բառերով, մեր հավատքի չափով կարող ենք ներկայացնել Նրան:
Բացի վերոնշյալը, եկեղեցու հայրերի գրած աղոթքները ևս շատ կարևոր են և չպետք է ասել՝ ես իմ բառերով եմ աղոթում, և քանի որ եկեղեցու հայրերի աղոթքները չեմ հասկանում, դրանք ինձ պետք չեն: Երբ փրկության ճանապարհն անցնում ենք եկեղեցու հետ, մոլորվելու հավանականությունը քիչ է: Այդ աղոթքները կարդալիս ոչ թե պետք է հիանալ դրանց գեղեցիկ շարադասությամբ, այլ պետք է հասկանալ և գտնել դրանց իմաստը մեզ համար:



Աղոթք և ժամանակ

Աղոթքի համար հարկավոր է ժամանակ. նախ պետք է աղոթելու համար գտնել ժամանակ և հետո` աղոթքի ժամանակ չպետք է շտապել, որովհետև հաճախ աղոթում ու մտածում ենք՝ կես ժամ հետո գործ ունենք, շուտ աղոթենք ու գնանք: Այդպես ժամանակը խանգարում է և աղոթքը չի ստացվում: Նշանակում է՝ մենք Աստծուն հանդիպելու փոխարեն պարզապես Նրա «կողքով անցանք»: Աղոթելիս պետք է կարողանալ հաղթահարել ժամանակը, այսինքն՝ կանգնեցնել ժամանակը: Դա վայրակյաններին կամ րոպեներին չի վերաբերում: Գոյություն ունի ժամանակի երկու ընկալում. մեկը չափում ենք վայրկյաններով ու րոպեներով, որն անհնար է կանգնեցնել, մյուսը՝ իրադարձություններն են կամ մարդկային անհանգստությունները: Օրինակ, երբ խնդիրներ ու դժվարություններ ենք ունենում՝ ժամանակը թվում է կանգնած, իսկ երբ ուրախ ու երջանիկ ենք, ժամանակն արագ է անցնում: Աղոթելիս պետք է կանգնեցնել այս ժամանակը, այսինքն՝ կարողանալ մի պահ ազատվել հոգսերից ու խնդիրներից և Աստծուն տեսնելու համար, պետք է փորձել հանդարտեցնել միտքը:
Ավետարանում ասվում է՝ երբ աղոթքի ես կանգնում, մտիր քո սենյակ, դուռը փակիր ու աղոթիր: Այսինքն՝ ցուցամոլությամբ մի աղոթիր կամ փակիր հոգուդ դռները, որ չարը չխանգարի: Երբ աղոթքի ժամանակ փորձում ենք կազմակերպել մեր և Աստծո միջև հանդիպումը, ապա մեկ ժամ հետո ծրագրավորված խնդիրներն ու գործերը չպետք է խանգարեն: Պետք է կարողանալ ժամանակի մեջ կարևորել ոչ թե անցածն ու գալիքը, այլ` ներկան: Այսինքն, աղոթքի ժամանակ կարևորը Աստված է, մենք և այն ժամանակը, որը ներկայում է:





Աղոթք և բառեր

Աղոթքի ժամանակ միշտ փնտրում ենք բառեր և աղոթելու փոխարեն փորձում ենք կազմել գեղեցիկ նախադասություններ: Երբեմն լռելն ու այդ լռության մեջ Աստծո ձայնը լսելը կարող է լինել ամենալավ աղոթքը, քան՝ անթերի հայերենով շքեղ նախադասությունները: Պետք է կարողանալ այդ լռությանը հասնել ոչ թե ինչ-որ բան ասելու, այլ՝ Աստծուն տեսնելու նպատակով: Այդ ժամանակ լռությունը կդառնա լուսավոր մի իրողություն: Ուստի այլ բան է շրջապատի աղմուկը չլսելը, և մեկ այլ բան՝ շրջապատի լռությունը զգալը և լռության մեջ Աստծուն հանդիպելը: Իսկ իրականում՝ աղոթքներով Աստծուն պետք չէ փնտրել, քանի որ Նա միշտ մեր կողքին է և Նրանով ենք շրջապատված: Աստված ամենուր է և ամեն տեղ կարելի է տեսնել ու հանդիպել Նրան:



Աղոթք և յոգա

Հաճախ աղոթքը և յոգան նույնացվում են: Սակայն յոգան ուսմունք է, ըստ որի կարևոր է մարդու անձը, և մարդ փորձում է Աստծուն հասնել ինքնուրույն: Դա շատ հաճախ ձախողման է ենթակա, որովհետև մարդը միայնակ չի կարող հասնել Աստծուն: Մարդիկ, հետևելով յոգայի վարժություններին, կարծում են՝ աղոթում են, բայց իրականում հրաժարվում են իրենց հոգուց, քանի որ այդ ուսմունքում մարդու սիրտն ու հոգին կարևոր չեն, կարևորը միտքն է և ինտելեկտը: Վարժությունների միջոցով մարդիկ գիտակցաբար կարող են հասնել գիտակցական մի ոլորտ և տեսնել ոչ թե Աստծուն, այլ` իրենք իրենց: Դա յոգայի սկզբունքն է կամ պտուղը: Այդտեղ Աստված գոյություն չունի, որովհետև Նրան հնարավոր է տեսնել ոչ թե ինտելեկտի կամ մտքի, այլ՝ հոգու և սրտի շնորհիվ:
Արևելյան մի շարք ուղղություններ, ինչպես նաև յոգան մարդուն առաջնորդում են ոչ թե Աստծո, այլ՝ հենց մարդու բացահայտմանը: Քրիստոնեության մեջ ևս կա ամեն տեսակ մտահոգություններից ու խնդիրներից մտքի ազատագրման գաղափարը, բայց միտքն ու հոգին անբաժան են: Եթե Բուդդան սովորեցնում է պարզապես խոսքով ազատվել տանջանքներից, ապա Քրիստոս սովորեցնում է հետևել իր օրինակին: Քրիստոնեությունը առաջնորդում է ազատվել չարիքից ու հիվանդությունից առանց զգալու դրանց ծանրությունը սեփական մաշկի վրա, որովհետև ի դեմս Քրիստոսի ազատագրվեցինք չարիքից:





Աղոթք և բարեխոսություն

Հաճախ Աստծուց խնդրում ենք, որ մեզ փորձության չտանի, սակայն կրկին ընկնում ենք փորձության մեջ: Գուցե այդ փորձությունները հնարավորություն են տալիս վերանայելու մեր կյանքը՝ անդրադառնալով սեփական սխալներին: Այս իմաստով աղոթքը կարող է լինել նաև բարեխոսական. այս կամ այն Սրբի բարեխոսությանը ապավինելով, Աստծուց խնդրում ենք ազատվել ինչ-որ իրավիճակից կամ փորձությունից: Եվ հաճախ ինքներս մեզ այդ զատում ենք մեր սեփական փորձություններից ու Սրբին խնդրում ենք «մտնել» մեր փորձությունների մեջ և միայնակ լուծել այն: Սակայն, որպեսզի կարողանանք որևէ խնդիր աղոթքով կամ բարեխոսությամբ լուծել, պետք է ինքներս պատասխանատվություն կրենք մեր դժվարությունների համար: Այսինքն՝ աղոթքը պաշտպանիչ դաշտ չէ, որով պաշտպանվենք ու զատվենք մեր կյանքից ու խնդիրներից, այլ Աղոթքը միջոց է, որով որպես համարձակորեն կարող ենք հաղթահարել ամեն փորձություն:

http://holytrinity.am/
Տ. Եսայի քհն. Արթենյան






Categoría: Noticias | Visiones: 558 | Ha añadido: termashtots | Tags: Աղոթքը կյանք է | Ranking: 0.0/0
Total de comentarios: 0
Copyright MyCorp © 2024
Formulario de entrada
Búsqueda
Titulos
20-րդ միջազգային էկումենիկ կոնֆերանսը Իտալիայի Բոզե վանական համալիրում
El renacimiento del monasterio de Tatev
Exposición en Venecia del primer libro publicado en armenio
Hace un tiempo
La gran abstinencia o Medz Bak. Por Sergio Kniasian
Porque las iglesias cristianas celebran en diferentes fechas el navidad
«Ասպետ Սուրբ Էջմիածնի» տիտղոս և հայրապետական շքանշան` ազգային բարերար Նազար Նազարյանին
«Գրերի գյուտից մինչև գրատպություն» հանրապետական մրցույթ
«Գրերի գյուտից մինչև գրատպություն» հանրապետական մրցույթի մրցանակաբաշխությունը Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Դիակոնիայի ուսուցում» թեմայով համաժողով Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Եղիցի լույս» մրցանակի հանձնման հանդիսություն Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում
«Հայոց Եկեղեցու պատմություն» առարկայի Օլիմպիադայի հանրապետական փուլը` Մայր Աթոռում
«Սուրբ Էջմիածինը կրոնական տուրիզմի և մշակութային ուղիների խաչմերուկում» թեմայով քննարկում Մայր Աթոռում
«Վանական կյանքը Հայ Եկեղեցում» խորագրով սիմպոզիում Զալցբուրգում
Աղոթքը կյանք է
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը կմեկնի Նիս
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը Հովվապետական այցով կմեկնի Ֆրանսիա
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը մեկնեց Արցախ
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը մեկնեց Իտալիա
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը ներկա գտնվեց 5-րդ գումարման Ազգային ժողովի առաջին նիստին
Nuestra encuesta
Estimen mi sitio
Total de respuestas: 1
Hacer un sitio web gratis con uCoz